Tento web používá soubor cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete Souhlas s jejich používáním. Více informací v pod kategorií Obchodních podmínek.


Doporučené priemery nádob:

Ak chcete zapnúť: otvorte ventil otočením plynového ovládacieho gombíka na ľavej strane, pridržte v otvorenej polohe v blízkosti horáka

- Modely BLUE-IN / D a modely TOP-LINE: stlačte a otočte plynové ovládacie tlačidlo, vo verziách s termočlánkom (bezpečnostný ventil), podržte gombík po dobu niekoľkých sekúnd v polohe zapálenia, a potom ho uvoľnite, pozri zatvorené off

pozícia ventilu , maximálna poloha (a) (veľký plameň) a minimálna poloha (B) (malý plameň).

- Model Q.P. produktov 03015-03015f-03025 (s termočlánkom): otočte tlačítko do spodnej polohy najbližšie k ventilu na niekoľko sekúnd, potom uvoľnite.

Nastavte plameň v závislosti na požadovanú teplotu varenia.

ÚDRŽBA: k udržaniu kvality spotrebiča po dlhú dobu, je nevyhnutná neustála starostlivosť. Čistenie musí byť vykonané po vychladnutí spotrebiča a to pomocou mydlovej vody alebo neabrazívnych tekutých prostriedkov. Po čistení vždy skontrolujte horák, aby ste sa ubezpečil, že nedošlo k poškodeniu pripojenie a nedochádza k úniku plynu

UPOZORNENIE: Keď je otáčanie plynového ventilu ťažké, neotáčajte násilím, ale zavolajte servisné stredisko. Periodicky Skontrolujte stav hadice a ak je to nutné, vymeňte ju aj pred označeným dátumom exspirácie. Keď spotrebič zostane nevyužitý na dlhšiu dobu vypnite hlavný plynový ventil.

 

ZÁRUČNÝ LIST

Vážený zákazník,

Ďakujeme Vám za zakúpenie tohto kvalitného produktu.

Pre správne použitie a bezproblémovú prevádzku prístroja je dôležité, aby ste si pozorne prečítali návod a riadili sa ním.
Na tento prístroj je záruka 24 mesiacov a 12 mesiacov v prípade nákupu na faktúru (profesionálne, firma, živnostík, organizácia).

1.Záruka zahŕňa bezplatnú výmenu, v stanovenej lehote, všetky kusy, ktoré majú výrobné vady. Vylúčená sú mechanické poškodenia, vzniknuté manipuláciou, opotrebením alebo poškodením zariadenia.

Záruka sa nevzťahuje na škody a poruchy spôsobené nevhodným prostredím, vonkajšími vplyvmi, ktoré neblaho pôsobia na zariadenie a ktoré nie sú spôsobené bežnou prevádzkou.

2. Reklamácia musí byť vybavená do 30 dní.

3. Akýkoľvek zásah do spotrebiča ruší nárok na záruku. Opravy vykonáva len servisné stredisko.

 

Záručny list sa považuje priložený daňový doklad o zaplatení (faktúra, pokladničný doklad).

 

Dovozca do SR:

DEFI Trade s.r.o

Svätopluková 39

903 01 Senec

Tel.: +421 948 212 600

e-mail: info@lacnyshop.sk

web: www.lacnyshop.sk